tiistai 13. tammikuuta 2015

Florida/Disney World

Viimeinkin. Oon täällä kirjottamass postausta Floridasta. Mulla oli postaus joulustakin tulossa mutta en ikinä saanut sitä tehtyä ja tuntuu et nyt on jo vähän liian myöhäistä puhua joulusta. Kokemus sekin. Sanotaan nyt vaikka näin.

Oltiin siis Floridassa ennen joulua ja vietettiin siellä kuusi päivää. Asuttiin yhessä Disney hotelleista. Florida oli ihana! Lämmin! Tuntu ettei edes ollut Yhdysvalloissa vaan jossain ihan muualla niitten kaikkien palmujen sun muitten takia. Vietettiin siis meidän aika suurimmaksi osaksi Disney puistoissa, joten en sen enempää päässyt Orlandoa tai Floridaa kokemaan. Ei sillä etteikö Disney olis ollut tarpeeks.

Puistot oli tosi siistejä! Tykkäsin eniten Universal Studios puistosta luultavasti sen takia, että siellä oli mun lempi ride, Tower of Terror. Se on siis sellanen missä mennään semmoseen hissiin, joka putoo vapaapudotuksella alaspäin. Se oli supersiisti! Se oli jotain niin siistiä, ettei mitään rajaa. Oli virhe jättää tää postauksen kirjottaminen näin myöhään, joten mä nyt vaan tyydyn laittamaan tähän kuvia kun ei teksti oikein luista. Pahoitteluni siitä. Ehkä mä ens kerralla saan jotain kunnon tekstiäkin ulos.





Me oltiin Millan kanssa sattumalta samaan aikaan Disneyssä. Fun fact on, että ollaan molemmat Jyväskylästä ja vielä samasta koulusta.













Tower of Terror!


Tää oli sellanen Indiana Jones live esitys ja se oli ihan super hauska. Tykkäsin tosi paljon ja otin videolle melkein tän koko jutun.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!<3