lauantai 29. marraskuuta 2014

Lähdetkö kauas, meetkö niin pitkälle kun kotoas vain voit

Heissan!

Mulla on viime aikoina ollut jotenkin hirveen usein bloginkirjotusfiilis. Ongelmana vaan on, että en oikeen tiedä mistä kirjoittaisin. Elämä täällä on niin normaalia, ettei siitä oikein osaa kirjottaa. Joten postausehdotuksia otetaan vastaan. Muistakaa myös käydä kyselemässä vielä kysymyksiä kysymyspostaukseen johon pääsette tästä. 

Tässä postauksessa laittelen vaan vanhoja ja vähän uudempiakin kuvia ja kerron niitten kautta tapahtumista. Mä oon tosiaan ollut aivan onneton kuvien ottaja täällä, mutta yritän nyt parantaa tapani ihan senkin takia, että kuvista jää sitten kiva muisto itselle. 


Kiitospäivänä herättiin tämmöseen näkyyn :) Olin toivonut koko alkuviikon lumipäivää niin eiköhän kaikki lumi sada just sillon kun on ensimmäinen lomapäivä. Mutta mä oon ihan ilonen tosta lumesta. On niin paljon nätimpää. Se tosin varmaan sulaa taas ens viikolla pois kun on luvattu lämpimämpää. 

Tosiaan kiitospäivä oli ja meni. Mä tykkäsin tosi kovasti. Oli just semmonen mukava perhejuhla, enkä ees suuremmin omaa perhettä kaivannut, koska Suomessa ei kiitospäivää juhlita niin en osannut siihen omia läheisiä kaivata. Syötiin paljon, hyvää ruokaa. Ja tottakai katottiin Lionsien peli. Mä oon luultavasti Lionsien suurin kannattaja Yhdysvaltain ulkopuolella hahah..En ois ikinä uskonut, että alan tykkäämään amerikkalaisesta jalkapallosta niin paljon, mutta se vaan on älyttömän hieno laji. 




Lionsit vielä voitti kiitospäivänä parin umpisurkeen viikon jälkeen joten olin onnellinen hahah.



Mein quarterback Matthew Stafford. Me aina hostperheen kanssa vitsaillaan, että se on mun tulevaisuuden aviomies hahah. Ei, mutta mulla on jo nyt kertyny kaikkee Lions kamaa ja sanoin just host perheelle, että pitää ostaa vielä vähän lisää ennenku palaan kotiin. Voin sitten verhota itteni kaikella Lions kamalla hahah.



Kattokaa tätä eroo! Ihan vähän aikaa sitten oli vielä ihan kesä ja nyt on niin kylmä!

Ikävä Cross Countrya!


Mut onneks on jääkiekko! En millään malttas oottaa, että päästään taas pelaamaan. Meillä on kaks viikkoo edellisestä pelistä ja se tuntuu pitkältä kun nälkävuosi. Ens viikonloppuna päästään viimein pelaamaan ja sillon pelataankin sitten koko kahen viikon edestä. Pelataan vähintään viis peliä ja jos pelataan hyvin niin enemmän. Harrastuksista puheen ollen en millään osaa päättää aionko pelata socceria vai trackia keväällä. Osa ihmisistä on silleen, että tee tarck, tee track ja osa on, että tee soccer, tee soccer. Mutta en osaa päättää. Haluisin tehä molemmat. Sekin on periaatteessa mahdollista, mutta pitää nyt kattoo. Siihen on vielä aikaa. Huomenna on muuten jääkiekkojoukkueen kanssa team bonding eli syödään ja vietetään aikaa ja tutustutaan toisiimme :))



Mun kiitospäivän kaveri Samson. Varo vaan äiti, mä haluun tommosen koiran ku tuun takasin kotiin. :D

Mä oon täällä virallisesti mosquito..niiice


NEW YORK <3 




Random kuvia täältä Alpenasta.



Detroit..tai no tarkemmin otettuna Windsor, joka on siis Kanadan puoella, mutta kuva on otettu Detroitin puolelta.
Matkalla Applebeehin (Applebee's) se on vähän niinkun meijän traditio. Käydään siellä aina meijän vaihtariporukan kanssa tyyliin kerran viikossa. Joskus kaksin kertaa viikossa. 
Nyt pelaamaan hostisän kanssa Maddenia. Byyye!

Love
Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!<3