maanantai 18. elokuuta 2014

Farewell party

Hola!

Läksiäisjuhlat on nyt vietetty ja oli maailman ihanin viikonloppu. Mentiin ensin perjantai-iltana pelaamaan Megazonea ja sen jälkeen tultiin meille kotiin. Pelailtiin pelejä, saunottiin lauttasaunassa ja uitiin kuunvalossa. Kateltiin tähtiä ja juteltiin syvällisiä.


Mun ihan parhaat, rakkaat, ystävät toi mulle myös selviytymispakkauksen, joten eiköhän sillä yksi amerikan vuosi selätetä.

Ja koska kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin tässäpä tulee.



Ihanat ilmapalloterveiset <3


"Kylmääää!"

Anniinat ihan eri maata ;)





Suomi vs. USA 
Totally ready to start my journey
Kiitos vielä kaikille ihanasta viikonlopusta. <3 I love you to the moon and back!

4 kommenttia:

  1. Oii näyttää kivalta, millon sulla on lähtö? En tiiä miks mut mulla on sellanen mielikuva et lähettäis samana päivänä, 23.8 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja joo mulla on lähtö 23.8 eli oikein aavistelit :D ootko kans exploriuksen kautta ja mihin päin oot menossa? :)

      Poista
  2. Oli kyllä aivan huikeeta !! Kyllä näitä vielä muistellaan pitkin vuotta ku sua ikävöidään:) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä siellä toisella puolella palloo muistelen ku ikävöin teitä. ;) <3

      Poista

Kiitos kommentista!<3