lauantai 7. helmikuuta 2015

You can steal my mind twist it for a while but you can't take my pride You can watch me crack throw me way off track but I'll keep coming back

Vihdoinkin mulla on aikaa tulla kirjottamaan kunnon postausta, siita mita oon viime aikoina tapahtunut. Pahoittelen aan ja oon puuttumista, mutta kirjoitan tata postausta koulussa enkun tunnilla. Muut suunnittelee jotain ens vuoden kurssejaan niin, mulla ei oo mitaan tekemista. Joten tassa sita nyt ollaan.

"MEPHOBIA-fear of becoming too awesome-meijän ryhmän nimi whatsappissa."


Mistahan sita alottais. Periaatteessa mitaan erikoista ei oo tapahtunut, normaalia elamaa vaan. Maanantaina meilla ei ollut koulua, koska opettajilla oli koulutuspaiva. Me kaikki oltiinkin ihan loman tarpeessa silla meilla ei oo ollu viela YHTAAN lumipaivaa, mista kaikki on vihaisia ja arsyyntyneita, eika kukaan oikein enaa ees usko, etta tullaan saamaan yhtaan lumipaivaa tana vuonna. Ei auttanut, vaikka puettiin pyjamat nurinpain, vedettiin jaapaloja vessanpontosta ja laitettiin lusikoita tyynyn alle. Ei silti oo lumipaivaa nakynyt. Toi on muuten hassua, etta taalla meijan psykan ope kerto noita taikausko juttuja, etta mita sen lapset tekee, etta tulis lumipaiva. Ja Current eventsin ja World historyn opettaja kehottaa meita aina tasaisin valiajoin pukemaan pyjama nurinpain ja vetamaan jaapaloja vessanpontosta. No, makin oon jo menettanyt uskoni lumipaiviin, joten en nyt jaksa edes niita enaa toivoa. Maanantai oli siis kuitenkin vapaapaiva. En tehny oikeen mitaan, lohosin sohvalla, nukuin ja seittemalta oli harkat. Oli hauskaa kuten aina.

Helene teki tän joskus pari kuukautta sitten. Hahahahaha musta tää oli vaan niin hyvä. Theo siis kuvassa oikealla.

Viikko meni melko normaalisti. Aamulla heraan kuolemanvasyneena ja yritan raahautua kouluun. Joka aamu ma sinne raahaudun, vaikka aamulla tekeekin tiukkaa. Ma tykkaan kylla koulusta tosi paljon, mutta aamusin vaan vasyttaa aivan torkeesti. Keskiviikkona oli taas harkat, pelattiin scrimmage poikia vastaan. Havittiin, mutta oli ainakin vahan erilainen kokemus. Tana viikonloppuna siis pelataan kolme pelia Manistiqueta vastaan. Tulee mielenkiintoset pelit silla pelattiin niita vastaan meidan kauden kaks ekaa pelia. (Tai ma en pelannut, koska oli viela ongelmia paperihommien kanssa Suomen jaakiekkoliiton ja IIHF:n valilla.) Havittiin, eka peli 5-0 ja toinen peli pelattiin tasan 3-3. Mielenkiintosen tan viikonlopun peleista tekee se, etta ne oli melko paljon omalla huipputasollaan sillon kun pelattiin niita vastaan pari kuukautta sitten kun taas meidan joukkue on kehittynyt aivan jarjettomasti siita, mita oltiin. Toisekseen niilla on joukkueessaan 9 pelaajaa + kaks maalivahtia. Ja ne pelaa Perjantaina pelin Traverse Cityssa joten voin taata, etta ne on vasyneita.

Torstaina menin koulun jalkeen Helenen indoor track harkkoihin. Niilla oli joogaa, mutta koska me ei tykata siita niin juostiin. Track field menee kaukalon ympari, joten siina juostessa kateltiin hyvannakosia flyers pelaajia hahah..Track harkkojen jalkeen mentiin Helenelle. Koristeltiin meijan senior paidat, koska ens viikolla on spirit week. Tanaan meen luultavasti Davidin kanssa Flyersien pelia kattomaan. Pitaa kuluttaa taa paiva, akkia, etta olis nopeemmin huominen ja paasee pelaamaan hahah..

My favorite!


Ens viikolla on siis spirit week. Meijan teemapaivat on maanantaina comfy day-eli nimi varmaan kertoo jo kaiken. Pukeudu mukavasti. Tiistai on sports day ja en oo viela ihan varma mita puen. Meijan kapteeni ehotti, etta pukeuduttas meijan team jerseys, mutta en oo viela ihan varma tehaanko sita. Tahan paivaan mulla ainakin on ihan tarpeeks vaihtoehtoja. Keskiviikko on- would you still be my friend if I wore this..Helenella on tahan paivaan aivan jarkyttavan ruma asu, mutta mulla ei oikeestaan oo mitaan hauskaa joten en tiia, teenko tana paivana mitaan. Torstai on classy day ja en oo ihan varma, mita laitan paalle, mutta luultavasti vaan mun maximekon etc. Ja perjantai on class color day joten Helenen kanssa pukeudutaan meijan vastakoristeltuihiin paitoihin hahah..

Periaatteessa mitaan ei oo siis tapahtunut. Tavallista elamaa vaan, mika on mulle ihan riittavasti. Ja joka paiva ma kauhistun siita miten paivat laskurissa vahenee ja ma oon lahempana kotiinpaluuta. Ei silla, etta ma en haluais menna kotiin. Valilla oon jarjettoman innoissani siita, etta oon pian kotona ja saan olla mun perheen ja ystavien kanssa, mutta en millaan halua ajatella taalta lahtemista. En halua ajatella sita, etta mun pitaa jattaa naa kaikki ihmiset. Taa paikka. Mun toinen koti. Viela mulla kuitenkin on aikaa. Ja ma oon kiitollinen siita. Musta tuntuu, etta mun kaikki postaukset loppuu samalla lailla, mutta ei kai se haittaa. See you!



*EDIT
Ei menty Davidin kanssa jääkiekkopeliin, koska ei saatu kyytiä, mutta käytiin sen sijaan big boyssa syömässä. Se anto myös mulle joululahjan (hiukan myöhässä..ja jep..mä en vieläkään oo sanuu aikaseks annettua mun joululahjoja Helenelle ja Davidille. Nekun ei oo vielä valmiit.) Mutta tosiaan sain Davidilta tuulettimen, johon voi laittaa vettä niin se ruiskuttaa sen sun päälle hahah, sitten kaks Detroit Lions tuttia..kyllä luitte oikein. Tuttia. hahahahaha..ei mitään hajua miks, mutta mikäs siinä. Sitten suomenlippu iphone kuoret ja Calvin Kleinin huivin! Anyway! Nyt painun unten maille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!<3